minggu yg sibukkk

minggu ni minggu yg sibuk..
ada test, assignment, n berniaga (jaga booth)..
apepun "i love my student life!"
itulah ayat yg baru je terlintas di fikiran malam tadi
aku kene terapkan perkataan tu dalam khidupan ku di kampus ni
cuba tepis segala fikiran negatif
dengan mengubah keadaan dengan sikap bersungguh2!
memang aku rasa keseorangan kat kampus ni
ujian ni..
result final exam aku sem lepas lingkup
ujian ni..
malas n tak bersemangat
sume ni ujian..

aku kene ubah keadaan dengan bersungguh2 dan bergantung pada Allah
agar aku dapat manfaat kan student life aku ni dengan sebaik mungkin!
pasni zaman student xde lagi..
buat yg terbaik untuk diri dan masyakat..dalam mencari redha Allah
bila Allah redha,rahmat NYA akan sentiasa ade bersama,
di situlah nikmat kebahagiaan
walaupun umur aku dah terlajak nak masuk 22 tahun,baru sem 4 diploma..dan kene extend stahun lagi..hoho
kawan2 aku ramai dah sambung degree,dan dah nak habis degree pun ade!!
sabo2...

sume ada hikmah..
aku repeat paper,membuatkan aku lebih faham dunia kos yg ku ambil
dari graduate tapi x tahu apa2..itu yg aku rase dulu, aku x tahu apa yg aku blaja sepanjang 2 tahun amik kos ni,,huu amat sadis..

tapi skang alhamdulillah..ade peningkatan pemahaman.
moga Allah sentiasa memberi rahmat,kekuatan,kebijaksanaan,keberkatan ilmu pada aku-amiin..

(post bertarikh 18/2/09)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pertandingan Hafazan Al-Quran