expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Rabu, Mei 06, 2009

aku gemuk!

gemuk ke? ntah..boleh ke gemuk dalam sehari dua? wo aku makan banyak hari ni. ish3x..
dah makan nasi,pastu bedal roti 2 keping..selang 2 jam lebih,tak lapar mana pun tapi bedal jugak 3 keping roti, habis makan roti tu tibe2 ade pulak orang datang bilik jual burger, ho aku serbat lagi! hu kenyang sungguh..alhamdulillah.. apedaa x baik untuk kesihatan. takpe2 pasni nak gi basuh baju,boleh la tenaga kalori makanan tadi dikerah.

mengikut ahli pelajar sains seperti saya ni, kadar naik atau turun berat badan mengikut metabolisme seseorang, ade orang kadar metabolisme dia cepat,ade orang kadarnya lambat.
macam saya ni jenis lambat,sebab saya akan gemuk cepat (naik berat badan) dan ade gak kawan yang kurus slim je..,tapi makan banyak mana pun tak akan naik berat badan, tetap "maintain"!
untung gak boleh makan banyak huhu.

tadi jumpe sahabat..lame dah tak beborak dengan mereka...sronok sembang2..
kami luahkan perasaan masing2.. di keheningan malam bersantai di tempat ala-ala taman
tak sangka gak,ingatkan aku sorang je yang rase ukhwah kami bermasalah
rupenye mereka juga merasakan
jadi aku bukanlah orang yang asing, kita serupa! (kan bagus bawak bincang awal2,takde la aku layan blues sorang2,aku ni pun ai..lambat nak bertindak,suke rase diri tersisih,ai xbaik2)

aku kira inilah titik permulaan ukhwah kami!

sebelum ni "ber ukhwah" tapi macam "ukhwah yang problem je-suam-suam kuku"??
moga Allah terus jalinkan ukhwah ini dengan sebenar-benarnya ukhwah.insyaAllah.

wahai sahabat2ku,ketahuilah aku medambakan jalinan kasih sayang yang mantap antara kita..
tak kirelah batasan umur bukanlah penghalang,kerna kita sama2 di bawah 1 matlamat
dalam mencari keredhaan Allah


saat-saat manis kita bersama


walaupun ada di antara kita yang sukar dimesra-mesrakan
marilah jangan putus asa, akan kucekalkan hatiku ini
seperti katamu tadi menjalinkan ukhwah itu menuntut keihklasan dan kesabaran.
seperti kata dia tadi menjalinkan ukhwah juga bukan setakat dengan kesabaran,perlu juga dengan berusaha.

ayuh mantapkan ukhwah kita!

"hari ini dalam sejarah kita"

-12.58pagi-

Tiada ulasan: