expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Rabu, Mei 20, 2009

intersesi

intersesi..(short course)

skang aku amik intersesi..pada sahabat yang dah balik umah aku ucapkan selamat beristirehat :)
aku still ade di kolej..insyaAllah bertarung dengan 1 subjek yang aku gagal masa sem 2 dulu.

hari ni..hari ke-2 aku berintersesi..
makan tanggung sendiri..
nak kena jimat gak
tadi cari kedai makan,dalam kul 11 lebih pagi..tapi aduii peneng ni kedai makan yang berhampiran waktu siang takda,diorang sume pakat buka kedai waktu petang dan malam..
tadi tengah panas terik jalan cari makan,jumpe gak 1 kedai ni..itupun ambil masa lame tuk tunggu dia gi kedai lain order kan tuk aku..( tak faham buat2 faham je la, nanti berjela pula )

rase nak nangis pun ade..suasana sini dengan k.l jauh beza.. semalam makan roti,susu dan biskut je..hari ni nak cari makan pun payah..menapak keluar dari kampus jauh..jalan cari kedai lagi..uwaaa,,ade sebulan lagi intersesi ni..ya Allah permudahkanlah segala urusanku.

penyelesaiannya,jangan harap aku nak cari kedai makan waktu tengah hari..
so tengahari makan la makanan biskut dan roti ke ape2.
malam baru makan nasi gi kedai..sehari sekali makan nasi..lau kemaruk tu pesan je la sape2 yang keluar makan waktu tengah hari...kedai berhampiran memang tutup waktu tengah hari.

barang yang aku simpan untuk intersesi hilang..(bingung aku) sekarang tinggal mak cik cleaner je tak tanya lagi..pihak kolej pun tak tahu menahu ke mana barangku pergi..
3 barang.. 1 beg baju besar, dan 2 kotak isi buku2.. nak blaja pun rase tak best,buku aku semua dalam kotak tu..sabar..

esok insyaAllah tanya mak cik cleaner.moga dapat petunjuk (doakan supaya barangku jumpa semula) lau disimpan dalam stor,kunci stor JPK kolej yang pegang..masalah jugak ni. lau memang barangku hilang ternganga la aku..baju2 aku...buku dan nota kesayanganku..

sekarang ni,aku pakai baju ape yang ada dulu, lau tak cukup sahabat aku la jadi mangse aku pinjam tuk baju ke kuliah..dalam beg baju aku yang hilang tu banyak baju kurung aku dalam tu :( ..

Ya Allah..permudahkan..berilah kekuatan dan kejayaan..

p/s- selamat berbahgia buat akak sepupuku kak ina, moga kekal bahgia hingga akhirat insyaAllah..aku tak dapat datang ke majlis kahwin..ibu kata meriah.. tengok gambar macam meriah je.. aku bile la nak berteman ni hehe .. gambar majlis kahwin kak sepupu aku ni ade di blog anak buah aku,klik [sini]

Tiada ulasan: