madah pedas

doa sungguh2 berlinangan air mata, lepas doa hati orang disakiti..
peringatan untuk diriku.
ingat hablumminallah, hablumminannas.
jaga hubungan dengan Allah + jaga hubungan sesama manusia + jaga hubungan sesama semua mahkluk SERENTAK.

maaf, aku bukan nak mengata. aduh hati aku sakit mengenangkan kembali. syuh buang jauh2.
tulis kt sni pun sbb tuk jadi pedoman buat sume temasuk la aku don't do that..take care of all. bukankah kita insan (pelupa)
nnt leh la aku belek2 ape la yg aku dok cakap kt sni..menyeru semangat kembali sup! mudah2an insyaAllah..

aku bukanlah bagus mana, tapi cuba improve,improve dan improve.
biar lambat ikut kemampuan asal kekal istiqamah. dari ekspres tapi sparuh jalan.
aplikasikan tuk semua perkara..biar lambat..jgn gopoh2.. pantas tu smart, tapi gopoh2 ni something yg x smart kan?
ya pantas, bak kata syida cargas! cargas! (cergas) huhu famous jap syida ek.

ukhwah fillah wahai sahabat2ku, pimpinlah aku yang slow ni..jangan putus asa pada dayah/akk tau. wa dpt ilham baru, jgn putus asa sesama kita. aku la terutamanya. maju bsama. cayang korang :)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pertandingan Hafazan Al-Quran