expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, Mei 17, 2009

aku masih hidup

alhamdulillah..sekian lame tak surfing internet..

wei korang aku masih hidup!

post ni untuk pengumuman je..manetahu kan ade sape2 yg risaukan aku. :)

pasni tak tahu la bape lame aku nak bertafakkur pulak..lau tiade kabar berita dariku lagi,jangan lupe sedekahkan al-fatihah kepadaku dan doakan aku ye. moga aku ditempatkan dikalangan mereka yg mendapat syurga firdausi disisi Allah.

p/s-aku nak mantapkan asas fardhu ain aku, banyak dah aku lupe..ade orang kata jika solat tapi tak tahu syarat wajib solat,syarat sah solat,rukun solat semua tu boleh tak sah solat sebab kita mesti la kena tahu kan..kena pandai bezakan wajib dengan sunat,ibarat naik kereta tapi tak tahu "gear" mana nak guna..tak ke naye.. .. ah..runsing aku,ilmu basic ni jika tak tahu macam mana..o.k..selamat bertafakkur buat semua..

Tiada ulasan: