ape aje aku lakukan kt umah..

hehe xde ape. sronok menikmati saat2 dirumah. alhamdulillah diberikan kesempatan bersama keluarga tcinta. igt nk join bisnes internet, tapi ntah sejk dok umah ni x blh ngadap laptop lame2 la,ngantok je rase..baru bc skejap tentg bisnes steps dh ngntok. cmne nk bt bisnes ni.. :)
dilema nak blk kampus bile?.. tiket lom bli,lambaian kampus memanggil2.. xtahu r.. sory my frens.pls others fren yg dh lame blk umh tu support them first. aku? xblh nk ckp :x

korg minat bisnes intenet?
ni sume tips2.. aku kongsikn la
btpe simpan sorg2, ilmu ptt dikongsikn bsame

tips2 ni simple je sebb tu e-book ni free je,tp membantu la sbb basic kne th kn,
nk yg byk info tu korg kne bli e-book.

ni link e-book yg free tntg bisnes intenet,boleh download,percuma je ;
http://rajakamil.biz/ppl/index.php?ref=nurhidayah

ni pula link e-book tak free,boleh jln2 tgk ;
http://www.duit10minit.com/?refid=janasekarang

dan ade lg sbenarnye link e-book yg free, tgu aku daftar jd affliate dlu ek,br aku bg link hee..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pertandingan Hafazan Al-Quran