teruja dengan kedai buku

dulu aku tidak begitu
tapi skang jalan2 terlalu kedai buku
waaa kedai buku...
macam2 buku ader :)
mana satu pilihan hati
tiba2,
kan bagus aku yang jadi pengurus kedai buku ni,
semua buku dalam tangan aku (sempat lagi berangan..)
buku yang baru beli pun belum habis baca
geram..hati ini teus melonjak ingin membeli paling tidak sebuah buku baru lagi
aku puas dapat beli satu buku baru lagi
itulah aku..

p/s : al-fatihah buat arwah mak cik yang kembali ke rahmatullah pada 24/11/09 selepas isyak..panggilan telefon yang tidak disangka-sangka kabar beritanya..seperti tak percaya tetapi itulah ketentuanNYA. hanya ucapan innalillah dan ulangan istigfar mengiringi pemergianku ke rumah arwah..ya Allah,jemputan ajal bila-bila masa..moga roh arwah dilimpahi rahmat dan rahmatilah kami..

Ulasan

Eyra Rizal Touch berkata…
KELAS MAKEUP DI SHAH ALAM 20TH DEC & DI T'GANU & KELANTAN JANUARY INI! SMS 0162128740 UTK REG!!

HTTP://.WWW.EYRARIZAL.COM

Catatan popular daripada blog ini

Pertandingan Hafazan Al-Quran